20110513

HEJ!
sista dagen i Nha Trang nuda,
planet gar typ...4 sa ska dra harifran typ ...2?
tyvarr sa vaknade vi bada valdigt tidigt sa nu sitter vi har och har inget att gora fram tills klockan tolv
da vi tankte ga och ata nanting.
har forovrigt gatt och blivit sjuk...igen...
skulle gissa pa att det har nagot att gora med att det ar 30 grader ute och 16 i varat rum sa jag gar fran att svettas till att frysa varje dag,
menmen, kunde varit varre.

tankte lagga upp nagra bilder igen nu nar vi anda har tid,
i Tisdag tog vi en linbana till en o som kallas "Vinpearl"
det ar ett vattenland/tivoli/resturang/...alltmojligt
sa vi hade grymt trevligt

Linbanan vi akte till on

justja, det fanns aven ett stort akvarium man kunde vandra omkring i och se fiskar och hajar och sant
...detta ar en hajmun...ah

I vattenlandet tog vi bara bilder i Lazyriver, for efter det var vi upptagna med att aka vattenrutschbanor, och tivolit tog vi inga bilder pa heller for...jaa..vi hade battre saker for oss.

man far tydligen inte sta pa- eller stapla pojkarna i Vinpearl

en sjojungfru

strandbilder! och den sista bilden fran Vinpearl, resten ar fran stranden utanfor hotellet

Amandas rygg

Amandas fotter

och det dar ar da jag
nu kommer vi till bilderna fran igar, dvs Snorkelbilderna!
vi var ute pa en bat igar som tog oss till tva stallen vi kunde snorkla pa,
sen skulle dom ta oss till tva andra oar och sa skulle vi fa snorkla lite dar och sen chilla pa en strand...
men tyvarr sa valde vi anda dagen det blaste..sa vi kunde inte ta oss dit for det var typ storm pa vattnet
sa vi fick snorkla pa forsta on och sen aka till en annan o och chilla dar, sen hem
men hade kul anda sa whatever :)
har har ni bilder
finns aven filmer som kommer visas en vacker dag

bussen var en timme sen, sant ar ju kul, men tillslut fick vi oss pa bussen som tog oss till hamnen :)

amandas arm och mina ben pa en bat i solen..har har ni nagra fler batbilder



Snorkelbilder!!



Min snorkel lackte in massa saltvatten, sa jag gick och fragade om en annan...fick typ en barnstorlek for den gjorde na grymt ont...sen var jag rod/lila i pannan....sant ar ju kul ;D

lite bilder fran on vi var pa

vi fick sanna dar fina gula handdukar


sa sag det ut nar vi for

och detta ar da hur jag ser ut efter att ha snorklat i nan timme...
vattenfastsolskyddsfaktor my ass.
langtar efter att bara ryggsacken idag ;D..inch.
menmen, sa kan det ga, ar iaf glad att det ar sista dagen sa behover inte utsatta min stackar rygg for na mer sol pa ett tag. nu ska jag typ ga upp pa rummet dar det uinte ar kokande varmt....av nagon anledning gillar dom inte AC i receptionen.... -_-
ta hand om er
vi lar val blogga nar vi ar i Singapore
hoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

buoy = boj :)

2011-05-13 @ 06:00:04
Postat av: Amanda och sofia

Klart vi vet det, men det är grymt mkt roligare att ta bort 'u'et ;D

2011-05-13 @ 08:49:51
Postat av: helen

skönt med solsemester (och att slippa ho chi minh har jag förstått).

och en massa härliga bilder och minnen blev det. 8)

2011-05-16 @ 00:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0