20110509(2)

pa min trogna iPhone (som ar ganska opalitlig egenligen nar det galler att anvandas som telefon, endast wifin ar anvandbar) sa har jag en underbar app som heter instagram. sa, nu kommer det lite bilder som jag har tagit under hela resans gang, med finaaaaaaaaaaaaaaa installningaaaaaaaaaaaaar.
pa flygplatsen i skelleftea, kanske 25 minuter innan vi skulle boarda planet till stockholm.
i stockholm mottes vi av sommaren. bara nagra grader varmare och det kandes som varsta solsemester. da visste vi ingeting.
i budapest, dar det blev lite missforstand om var vi skulle fa vara boardingpass, en kvinna sa en sak, vi gick dit, den kvinnan sa att vi skulle ga tillbaka. till slut sa fick dess kvinnor motas och losa saken. thank u very much.
one way ticket so beijing.
val framme, forsta morgonen i kunming, visst ser det harligt ut?
vintage cafe, fruktansvart mysigt stalle.
at vintage, med varan kara sara!
kinas magasin-stand var bra for mig, vaaaaldigt bra!
flygbiljetter till ho chi minh city som hostellet hjalpte oss att boka.
ett av manga events som vi gick pa pa nordica, en jazzkonsert med en kand dansk sangerska.
nagon som kan lasa? jag lar mig ok.
vi larde kanna derek, en av saras kinesiska vanner, och han assisterade sofia i att kopa en iPod touch en av de sista dagarna vi var i kunming. det var en mycket trevlig stund pa ett cafe!
chelsea, ater igen en person som vi larde kanna genom sara, fick gora vad hon ville med min hand. detta ar resultatet, as you see. allting ar borta nu dock, inkluderat donghae's namn. i dunno, nu kandes det dags att lata det forsvinna, det var samma kvall som han sag mig. symboliskt kanske.
vi akte till ett kopcenter i ho chi minh bara for att hamta dessa gobitar!
en nodvandighet i storstan, och overallt annars i vietnam, singapore etc etc. sa vaaaaaaaaaarmt.
det blir braaaaaaaaaaaaa bilder med instagram. pa bussen till konserten omg.
jag var meeeeeeeeeeeer eller mindre taggad!
hur det vietnamesiska tv-inslaget blev, det far vi nog aldrig veta. detta var just efter det hade gjorts iallafall. bara nagra timmar innan konserten.
oskarpa, med vada, hanging with the guys lixom.
MFC? KFC? I don't know.
regnmolnen som drog in under staidumet. det var lite orovackande, det askade och blixtrade, men var for langt bort for att vara farligt. dock sa var blixtarna en bra specialeffekt under latar som t.ex don't don (suju-fans fattar dettaaaaaa). det regnade under sista latarna av konserten, men det var mer an valkommet i den fasliga hettan. en haftig upplevelse.
DETTA var hur langt bort vi var under borjan konserten. forstaaaar ni min angest? fastar ni hur nara vi var nar vi hade fatt staplats. hallelujah det var underbart.
det var de bilderna jag hade pa min telefon. hoppas det har varit roligt att se. hadeeeeeeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh så underbart ni verkar ha det!

jag villåå

2011-05-09 @ 13:23:35
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/
Postat av: helen

uj, så outhärdligt långt bort ni var först och så bra det blev till slut!

och jag tror det var rent av bra att du inte hade kamera, för man kan bli så ofokuserad på vad som egentligen händer på scenen då. även om man nu har kvar bilderna sedan så är det ju själva upplevelsen där och just då som man vill åt.

jag är så glad för din skull gumman. 8)

puss!

2011-05-09 @ 15:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0