20110507

UPDATE :D
okej sa jatte mycket och inget har hant sen vi sist bloggade.
vi har handlat pa en marknad och shoppat en massa,
vi har hittat nya vanner
och vi har atit massa nudlar.
justja och vi fatt 1,5h massage med hotstones :D
grymt skont maste jag erkanna,
och det hela avslutades med mannikyr
och allt detta for 50kr ;D
sa det ar fettnajs :)

sen har vi andrat varan reseplan. forr sag den ut sahar:
Beijing-kunming-Ho Chi Minh-Singapore-soul, Sydkorea- beijing-paris

ni ser den typ ut sahar:
Beijing-Kunming-Ho Chi Minh-Nha trang- Ho Chi Minh-Singapore-Kunming-Beijing-Soul-turkiet-paris

far se om det blir av eller om vi andrar oss igen :P
men ni borde kolla upp Nha Trang som vi ska till imorn,
taggar som tusan!
kommer bli sjukt najs, ska ta in pa hotel och allt
blir som en semester mitt i semestern ;D
men aah, tagga

ikvall blir det en eftertraktad konsert namligen Super Juniors SS3
tror amanda ar mkt mer taggad an hon vagar visa,
ska fara dit snart for bussarna gar knappt och vill ju inte direkt missa dom,
haller tummarna pa att det finns matstallen dit vi ska
*konserten halls i ett stadium utanfor staden*
men eftersom de forsta bussarna far typ 8 pa morgonen borde det nog finnas mat dar :)

men nu ska jag hoppa i dushen innan jag gar ut och svettas i solen igen...varmen har ar helt galen.

har tyvarr inga bilder at er eftersom jag har inte kameran med mig, vi kanske uppdaterar igen imorn sa ni far se lite bilder fran konserten och sa :)
ta hand om er
puss
Sofia

Kommentarer
Postat av: Olof

Turkiet? vars kom det ifrån? Hoppas på en lyckad konsär och att platserna var bra. Nha Trang ser ju grymt ut och ett eget rum som omväxling kommer säkert kännas lyxigt. Ha det bra!

2011-05-07 @ 10:30:38
Postat av: helen

turkiet?!

kanske sofia hed som lockar bl a. :)

låter som en spännande och rolig plan iaf.

och härligt med en solsemester mitt i semestern.

och konsert! lyckliga ni.^^

sköt om er och kram på er.

2011-05-07 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0