20110806

Vi drog lite tvärt till Beijing
eller okej, vi tog ett tåg som tog en natt så när vi vaknade imorse så var vi i Kinas huvudstad-

Sist vi var här var det nån slags festival som var väldigt cool så har bra minnen från beijing. idag har vi mest svettats i dessa 30 grader och ingen vind. vi har även shoppat en massa så nu har jag typ presenter till alla...tror jag, har shoppat hur mkt som helst iaf.

tog även ett stort steg och skaffade en kinesisk blogg...mitt största problem är att förstå vars jag ska trycka, men förstår mer och mer varje gång jag är inne där så aah, så cool är jag.


våran sista dag i Suzhou drog vi till ett ställe som heter Tiger Hill, vi tog massa bilder men tyvärr så har vi lyckas glömma usb kabeln hos sebbe så aah, så duktiga är vi ;D
det var coolt iaf, vi kanske lyckas få in bilderna i datorn nån dag, det är iaf en stor kulle med massa coola bygnader och statyer....det var dock väldigt varmt, men sånt man får ta.

ikväll ska vi till Birdsnest sen imorn blir det förbjudna staden och det där torget, och på fredag kör vi muren.
sen är planen att bestämma hur länge vi vill stanna på lördag, just nu tror vi att vi stannar till typ måndag, men vi får se.

känns stört att våran resa börjar dra sig mot sitt slut. vill inte tillbaka typ :P har blivit förälskad i kina, men förhoppningsvis trivs vi lika bra i Syd korea, och förhoppningsvis är det inte lika varmt....är så sjuk less denna konstanta värmen som man inte kan undvika, men det är väl en del av upplevelsen.

jaja men nu har ni fått er en liten update iaf, ta hand om er, puss
Sofia

Kommentarer
Postat av: Olof

Jag tycker det är bra att resan börjar lida mot sitt slut, tycker det är bättre när du är hemma, men det är ju ja det...

2011-06-10 @ 17:14:27
Postat av: Olof

Jag tycker det är bra att resan börjar lida mot sitt slut, tycker det är bättre när du är hemma, men det är ju ja det...

2011-06-10 @ 17:16:47
Postat av: smileandsurvivee.blogg.se - en blogg om flytten till peking

ska flytta till beijing ^^

2011-06-13 @ 10:12:26
URL: http://smileandsurvivee.blogg.se/
Postat av: S

VILL HA DIN KINESBLOGGADRESS!!

2011-06-15 @ 22:52:48
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0