20110718

VI ÄR HEMMA IGEN!
så nu kommer det nog inte skrivas något mer på den här bloggen,
så tänkte bara säga hejdå till våra trogna läsare som följt oss genom den här otroliga resan.
hoppas ni tyckt att det har varit underhållande,
jag vet att jag har tyckt det iaf,
så nu tänkte jag avsluta med en video
och itne bara vilken video som helst
ni förstår det är ett klipp från koncerten vi var på i Vietnam
och om ni kollar på 0.39 (kolla noga på hans händer, så gör han ett halvt hjärta till amanda)
och om ni sen kollar på 0.44 så ger han mig en puss
måste erkänna att detta var nog ett av de bästa minnerna från våran resa
så ni får leva med att vi är lite fangirls över detta.
eller okej...ganska mkt fangirls
här har ni den iaf
med detta lämnar jag er alltså
ha en fin sommar
vi ses säkert
puss!

Sofia

Kommentarer
Postat av: helen

tack fina ni för att jag fått möjligheten att "följa med" på er resa.

det har varit så roligt och spännande.

och klippet är alldeles, alldeles underbart! ;)



varm kram på er båda två!

2011-07-23 @ 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0