20110827

Hejsan!!
okej nu vet jag inte om det är någon som kommer läsa det här men tänkte iaf skriva det,
Sofia(jag) är för tillfället i kina och påbörjar studera kinesiska på torsdag, och kommer att stanna här i ett år, mitt liv kan ni följa på bloggen molihua.blogg.se (på kinesiska 茉莉花, betyder jasminblomma och är mitt kinesiska namn)

Amanda är stannade lite längre i skellefteå men ska snart dra till norge är planen men om den faller igenom (vem vet vad som händer i framtiden, men hinner hon så far hon garanterat :))så är hennes blogg ändå väldigt intressant och hon flyttar till sydkorea i januari (men inte förän hon hälsat på mig här i Kunming) och jag vet av erfarenhet att Seoul är en helt otrolig stad där det bor en massa Kpop artister som amanda säkert kommer lyckas charma sig in hos ;) så läs hennes blogg vettja! amdy.blogg.se ni kommer inte ångra det, hon är en superbloggare :)

nu ska jag ta och försöka väcka min rumskamrat för jag är superhungrig men hittar inte riktigt i den här staden än! så ta hand om er alla där hemma (eller vars ni nu än kan tänkas befinna er) hoppas ni har det super!

puss!
/sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0