20110422

Okej sa vi har varit ganska daliga pa att uppdatera,
och ber om ursakt for att det inte finns tre bokstaever.
kina gillar inte slutet pa varat alfabet....
ni far gissa er fram

anyway! hej, jag sitter just nu pa Nordica (saras skola)
och hon haller pa att satta upp bilder till hennes utstallning som oppnar ikvall,
eller hennes och hennes klasskompis ellinors utstallning,
sjukt fina bilder, ska ta lite bilder ikvall och lagga upp sa ni far se.
har egentligen tagit otroligt mycket bilder men orkar bara aldrig he in de i datorn,
sa ni far leva med ett trakigt textinlagg.

kan ju beratta att jag och amanda har fatt massa nya vanner,
och vi har hittat ett favoritstalle att hanga pa pa kvallarna som ligger just breve hostelet.
blir alltid sa forvanad over hur facinerade kineser ar pa oss,
grymt roligt att alla verkligen stirrar pa oss nar vi gar forbi.
och har upptackt att det finns fler kineser som kan prata engelska an vad man kan tro,
vilket var en valdigt trevlig overraskning ;D

vet itne vad jag mer ska saga,
jag har gatt och blivit sjuk?
vilket inte ar sadar jattekul, men jag ar som glad anda
och jag har shoppat otroligt mkt
tappade dock bort mitt dyraste k;p igar nar vi dansade,
hade en jattefint klockhalsband, men itne nu langre,
that's life I guess!

vi har dessutom bestamt oss for att flyga till vietnam den 4e istallet for att ta taget, kanns skonare och tagen har ar itne direkt ...mysiga....vissa iaf...typ den vi skulle aka med till Kunming....eeh...ah

men ja, nu ska jag nog ga och hjalpa sara fixa hennes bilder,
justja och forlat for alla stavfel...kinesiskt tangentbord ar random. och orkar itne fixa
ta hand om er
puss!

Sofia


Kommentarer
Postat av: Olof

Du och "tappat bort", vi är inte förvånade ;).

Kul att allt är bra och att du snart blir frisk. Du ska inte vara ute och drälla på kvällarna!

Glad Påsk

Kram pappa och mamma

2011-04-22 @ 09:40:50
Postat av: Josefine

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html

2011-04-22 @ 09:55:41
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: helen

roligt läsa om era äventyr.

tråkigt dock att du är sjuk och din förlust av klockhalsbandet.

låter klokt att flyga till vietnam, ni vet ju vad som annars väntar...

sköt om dig och er! kram!

2011-04-22 @ 12:56:41
Postat av: emelie

hahaha men SHIIIT!! Helt galet låter det ju :O Idag vid lunch kommer jag till skype!! Eller, om inte min grupp säger att vi måste jobba med grupparbetet dvs.

Vi hörs snart iaf! Ha det kung så länge! Puss=D

2011-04-26 @ 07:37:40
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0